Dålig, sämre , Viktoria!

Hur lyckas jag, blogga så dåligt menar jag, sista inlägget var exakt 3 månader sen såg jag nyss. Oops!
Måste fixa en snyggare sida med, inte särskil kul o blogga på denna fula sidan. Får anstränga g för at skriva några radr varje dag här.
Har köpt ny dator nu liksom jagoch min mamma ihop, så mycket krångel med den andra datorn, Rickard och Kevn bara förstör den med alla sina spel. Mamma vile bara kunna betala räkningarna och ja, vad brukar jag göra, surfa rundor bara, inge speciell annars.

Har redovisning imorgon förresten, om färger och hur dom påverkar oss, rätt intressant faktiskt. Visste ni att vi blir hungriga av rött, orange och gult? Inte konstigt att McDonalds och ala andra fastfoodrestauranger har de färgerna haha!
Du minns drömmar bättre av at sova i ett grönt rum och bltt är bäst rum att sova i. Ska hålla mig till endast 3 min! jättesvårt, kolla tiden med mobilen och fick 6 och en halv minut och vi får bara redovisa i tre. Aja, kommer säkert gå bra :):) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0