Dagen

Så, hemma från skolan nu. Jag klara redovisningen!! :) När jag skulle upp och sa att jag ville redovisa så kändes allt bra- jag kunde mitt ämne. Så kom jag upp- sa två meningar och så tog det stopp- kändes det som i alla fall. Blev en sån gummibjörn från haribo- en röd en, fastän jag inte brukar bli röd när jag är nervös, men kändes så i alla fall. Sen fter dte fick alla små lappar där det stog tre positiva saker och en "som man ska tänka på". Haha, typ det enda negativa som de flesta verka tycka (de som skrev något "negativt") att jag prata för fort ibland, typiskt mig, gör jag annars med om jag känner mig nervös.

Fick vara "själv"  i skolan idag- konstigt då, vi hade ju redovisning, sen kan ni räkna ut resten... HAHA säger jag bara! Så var med lite alla möjliga. Bjöd bullen på kaffe, han har ju bjudit mig på en massa saker, så nu var dte min tur att bjussa på något. Vad händersen tror ni om inte att Linn kommer in och spiller ut allt kaffet hahahaha. Rätt kul, tror bullen blev lite sur där, men hann fick palle kuling choklad av Linnsan, så snäl var hon!

Snart kommre Petra hit, ska räffas lite innan hon åker upp till Trysil har jag för mig, kommer tyvär inte riktigt ihåg vilket ställe, men ska i alla fall umgås lite med henne, hon kommer halv fem typ. 

Sen har jag massa franskaläxa till imorgon som jag förhoppingsvis kommer hinna med också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0