Arg, förbannad och irriterad

Denna dagen har verkligen inte varit min dag.

Jobbade mellan 16:30-18:00, inte länge men jättejobbigt!
Kom till netto och fick börja skriva av frukt direkt, det va hur mycket frukt som helst och inte nog med det , Tonia kom med mer och mer hela tiden. Vi hade tydligen fått in för mycket frukt- 5 pallar, annars brukar vi vanligtvis få ca 2-3 pallar med frukt. Så fick stå och skriva av det i 1h och 15 min. Sista kvarten börja pantmaskinen att pipa så fick tömma den. Sen kommer det en kärring (ursäkta språket, men hon e verkligen det, jättegnällig), hon brukar va där jämt och bara gnäller. Först fråga hon om vi hade mer isbergssallad och eftersom jag inte kunde hitta någon och Tonia nyss hade varit ute med frukten så sa jag att vi tyvärr inte hade. Sen gick jag in på lagret, då kom hon in, stack in huvudet och sa med ännu mer besvärad röst: har ni ingen 3 dl grädde? Jag suckade och sa med snäll röst att jag skulle kolla (stackare tänkte jag, men va mer arg på henne, fast jag kan väl inte hjälpa att vi råkar ha slut på det hon vill ha), går i alla fall in och letar, såklart hittar jag ingen men fortsätter att leta, samtidigt ropar hon, jätteirriterat om att vi inte har någon mellan mjölk, me det hade vi ju som tur va! Skönt att gå hem sen kan jag lova!

Efter det var jag på utvecklingssamtal. Gick väl helt ok fram till at vi kom till svenskan, där jag hade kryssat i et papper att jag satsa på MVG, men saken är den att jag ville ha ett MVG, inte att jag tänker lägga ner hela min själ i det. Så hade hon krysst i G+ på pappret och vi har bara läst tråkiga böcker hela tiden! Har bara haft två uppgifter och har fått G+ på den ena och VG på den andra, vadå vill hon sänka mig eller vad? Blir bara såå himla irriterad och arg, har alltid har svårt för henne men när jag säger vad läraren sagt till mig och säger det till min klassföreståndare verkar han inte tro på mig... Aja, har ju faktiskt minst två girls på min sida som vet att jag talar sanning, sen är det upp till honom och tro på mig, men kan inte låta bli och bli sur!

Bajs på denna dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0