Tröttis

Kom precis hem från min underbaring, älskar dig! Är för tillfället jättetrött, eller mina ben i alla fall, så blir inget långt inlägg nu. Inte för att dom brukar vara långa, men ja, skyll på mina ben denna gången i alla fall.
Orkar heller inte göra någon lista idag över några nya favvoprylar, så får bli imorgon, har redan tänkt ut vad, spännande, spännande!

Var förresten och gjorde synundersökning til körkortet, klara mig precis så att jag slipper ha glasögon, Jippie! Blev jätteglad då eftersom jag verkligen trodde att aj, aj, nu åker glasögonen på i alla fall. Hade ju det upp till sjuan,sen sluta jag med det eftersom det var så himla jobbigt och fult, visst, vissa glasögon är snygga, dock inte något jag passa i tyvärr, enligt min åsikt..

Godnatt Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: <3

<3

2009-02-04 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0