Sexy, not sexy?

Kollade på kanalen E! nyss. Det gick något program om de sexigaste/mest eftertraktade kvinnokropparna i världen. Gissa vem som inte var med på den listan om inte Pamela Anderson . Då blev jag bara besviken, för jag menar, de listar sexiga kroppar, men hälften av dom ( alltså inte bara Pamela) hade bla fejkbröst. Visst, när det gäller sexigast kropp får väl den plastikopererade kategorin också va med att tävla, men så många som hälften skrämde mig. För att ha sexig kropp, uppfattas som sexig måste man ha silikonbröst, eller hjälp utseendet på traven med lite plastikkirurgi. Världens sexigaste kroppar! Jag kan erkänna att m plastikkirurgi hade varit billigare och gett färre biverkningar/svullnader hade jag säkert fixat till bågot, men bara tanken på att hälften av kvinnorna på listan är falska, det är inte deras egna kroppsdelar räckte de inte tillräckligt nog?

ja ni kan ju säga vad ni tycker :)


Kommentarer
Postat av: hammar

inget speciellt, men kollar man snabbt kan man allt bli lite påtänd

2009-02-18 @ 00:23:40
Postat av: bullsons

men herregud, blir man inte lite små pilsk av att kolla på den bilden är man ingen man?

2009-02-18 @ 13:13:38
Postat av: Petla

Hihi du du är såååå jävla sexig redan och dina pattar är kanon :D haha

2009-02-22 @ 20:17:47
Postat av: Petla igen

-hoppas danne är nöjd :D wiieeeee

2009-02-22 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0