Din granne kan vara tjuv!

I förra veckan när jag jobbade, sprang fram och tillbaka, för det var jättestressigt just den dagen. Mitt i allt springande ser jag en man som kan vara i 40-50 år, som försöker smyga undan ett paket ballerinakex (!), under jackan. Jag bara gav honom en sträng blick och så lämna han tillbaka den, tror jag? Nästa gång jag såg honom var när han stod vid kassan och snackade med en kompis eller granne, de verkade vara grannar, med tanke på vad de pratade om, fast kommer inte ihåg helt, bara på ett ungefär vilket samtalsämne de hade. Jag fick ju mig såklart en chock när jag ser en äldre man försöka snatta saker, jag menar han e ju vuxen människan! Det e nog inte bara jag som hade blivit förvånad om någon annan hade sett det. Kompisen/grannen han pratade med i kön verkade inte veta om något, tvärtom, de verkade känna varandra riktigt bra! Jag undrar vad kompisen/grannen hade trott om honom om han visste vad han ungefär 5 minuter tidigare hade tänkt att göra...

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Trevligt att du börjat blogga igen =O) kanske ses i helgen då =)

2009-02-05 @ 23:37:09
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/test

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0