7 februari

Hemma nu från både munka och jobbet.
Trevligt i munka igårkväll. Kollade på Let's Dance och en film. Don't say a word hette den nog.
Bestämde mig för att klippa mig med, antingen nästa vecka när vi har prao eller på sportlovet, helst. Mitt hår börjar bli frissigt och kluvna toppar, inte så kul. Blir en lite kortare version denna gång. Får se vad Fredrik gör med mig haha :).

Jobbet idag gick bra, hann med mycket, nu är jag dock helt slut och känner mest för att sova. Får se om jag gör det. Ska även läsa i glamour, hann aldrig läsa den igår.

Glöm inte att kolla på Melodifestivalen ikväll. Hoppas det blir bra låtar,annars är man inte så sugen på att titta.

Puss&kram :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

hehe ska bli spännande.. vad tyckte ni om melodifestivalen`?

2009-02-08 @ 00:52:25
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/test

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0