28 Februari

Sista dagen i denna månad, känns skönt!
Vaknade rätt irriterad idag, vet ej om det berodde på jobbet eller om jag ville sova ut eftersom jag va på fest igår och kom hem närmare halv två på natten. Inte blir det bättre när man kommer till jobbet och upptäcker att hela lagret är i fullständig kaos! Allt var i en enda röra, så man kunde knappt röra på sig, fick knuffa och flytta undan en massa saker för att komma fram...
Nu är jag i alla fall hemma, så det känns lite bättre nu :).

Vill förresten säga att jag fick reda på avd jag fick på matteprovet, fick VG!! Blev så himla glad att man inte kan beskriva det i ord.
Efter skolan jobbade jag och sen kom både Putte och Petra hem till mig för att senare dra vidare till fest hos Jimmie. Daniel och Hammar åkte också med och Daniel hade klippt sig, han blev jättefin i håret :).
Väl där var det ganska segt första två timmarna, sen blev det bättre när vi börja dansa lite till musik och sjöng även lite singstar :).

Ikväll blir jag ensam :( Får väl underhålla mig med Melodifestivalen och massor av gottegottgott, ska va en riktig gottegris ikväll, sånt mår kroppen faktiskt bra av ibland också :).

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Hoppas du haft en nice söndag!

2009-03-01 @ 23:48:42
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0