24 Februari

Dagen idag har varit helt ok. Fick sluta tidigare, hade självstudier i engelska och hade franska tidigare.
Efter skolan hjälpte Anna mig med matten, vilket jag är jättetacksam över, dock försvann intelligensen så snabbt hon gick hem och jag skulle räkna själv, förstod inte alla uträkningar, vilket jag tyckte var jättejobbigt, så tänker inte räkna matte förrän imorgon. Tror det blir skönt att lägga det åt sidan, räkna ju ändå i ca 2timmar i sträck med det och blev inte klokare den sista halvtimmen.

Bokade även tid hos syon idag. Börjar få panik, vet inte vad jag vill bli! Fick papper om individuella val idag som alla i klassen klagade på. Ca en tredjedel av vad som gick att välja har vi redan läst eller läser. Nej det pappret sög verkligen, var så besviken på det! Många andra i klassen håller nog med mig och en del skulle nog protestera eller något^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0