23 Februari

Skolan började idag igen, kunde inte låta bli att bli lite deppig, skolan börjar, hade hellre varit kvar på praoen... Dessutom är det ju måndag! Det finns en hel del som hatar måndagar. Men jag hatar verkligen skolan på måndagar. BARA tråkiga och supersega lektioner. Vid närmare eftertanke hade dden kanske varit helt ok om det inte hade för affärskommunikationen vi har på engelska, den verkligen suger! Så snabbt jag kommer in i klassrummet och vi har den lektionen känner jag hur jag kommer in i en slags dålig aura, hemskt!

Imorgon är det däremot min favvodag! Först kommunikation som är kul ämne, dock ska vi hålla massa tal nästan hela vårterminen, mindre kul! Efter det är det svenska, dock rätt tråkig, läser bara böcker och nu ska vi göra författarportret -.-. Engelskan är väl ok och efter det franska, som faktikst är ett av mina favoritämnen!

Nu ska jag beställa kläder :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0