22 Februari

Just nu är jag proppmätt! Kom nyss hem från Daniel och såg en påse med semlor i och jag haffar genast åt mig en, semlor är ju så gott!

Gårdagen var lång. Jobbade först, 10-15 sen snabbt hem och duscha och sen på bio- Bedtime stories med min och Puttes familj, rolig film, värd att se, skrattade vid ett tillfälle så att jag grät typ haha. När vi kommit hem skjutsa mamma mig till Daniel. Vi badade och skulle göra det som stod på Daniels kort, men blev inte av, David avslöja vad som stod på kortet, Daniel blev lite småsur på honom för det. Det var i alla fall att vi skulle kolla på stjärnorna på något fint ställe och se vad vissa stjärnor kunde bilda för figurer, men snöade bara massa igår och inga stjärnor var där precis så får väl ta det en annan gång :). Vi kollade på Yesman vid halv ett tror jag vi började kolla, men jag var så himla trött så jag somna mitt i filmen typ, så det var inte så att den var dålig, det jag såg var bra, fastän jag var jättetrött...

Aja, nu ska jag gå och dra mitt kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0