20 Februari

Redan 20 Februari.. Tiden går snabbt, snart är det vårmånad :).
Idag har jag varit duktig och massa matte. Eller jaa, räknat och räknat, har räknat i huvudet (A) och bara G uppgifter och kollat igenom hur man löser olika formler osv. Har nämligen prov i Matte B - funktioner. Har aldrig gillat det, igår fick jag panik och tänkte: Shiet, jag måste räkna lite matte, har inte gjort det hittills och tog hem boken för att plugga lite under lovet och nu har jag äntligen gjort det. Känns bättre nu, förstår bättre och så :) Har fortfarande inte gått igenom hela kapitlet för det är jättemånga sidor, har bara några kvar och de fattar jag inte riktigt så får väl gå till Anna, kanske redan ikväll? och be om lite hjälp, har ändå inget särskilt för mig ikväll, skulle vara trevligt att vara med henne en stund :).

Snackade, eller rättare sagt min mamma snackade lite med morbror idag på msn. Han skickade massor av bilder från när han var i Karibien nyss. Han var där dom hade spelat in Pirates of the Carribean. Jättefräckt och sjukt fint, vill dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0