2 Februari

Skolan idag var jätteseg, alla måndagar är jättesega, speciellt för mig. Har bara tråkiga lektioner hela dagen :(, okej, företagsekonomin är rätt intressant, naturkunskapen ibland, men absolut inte affärskomunikation. Asso ni fatar inte hur mycket jag ångrar att jag valde den kursen, men ja, mindre än en termin kvar nu, så det ska väl gå att stå ut med eller?

Sola efter skolan, börjar känna mig blek, så behövdes :). Kom hem, såg semlor på som mamma hade köpt till alla- tack så mycket, min mamma är världens bästa <3

Har gjrt läxor fram tills nu, läst i boken, fortfarande inte kommit hälften, jo ungefär.. Har sett filem i alla fall- mitt liv som hund, så kommer ju ihåg därifrån :). Sen har jag pluggat lite franska, har prov på onsdag och denna gången har jag bestämt mig för att jag ska få MVG på provet, bara för att visa att jag faktikst förtjänar att få det i slutbetyg! Jag vet att jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0