19 februari

Idag har varit en bra dag. Har gjort mycket med, alltså inte haft tid att sitta framför datorn förrän nu. Ska i alla fall summera min dag lite...

Sov över i Munka hos Daniels mamma. Vaknade flera gånger, Daniel orkade inte hämta en extramadrass att sova på (Emelies säng är bara 90 så trång för oss båda), så denna gången skulle vi minsann sova i samma säng. Vilket resulterar i att jag hade jätteont i knäskolen när jag vakna och Daniel i ryggen och magen. Dessutom vaknade jag ju som sagt 5-6 gånger för att jag antingen låg intryckt mot väggen eller av att jag låg på honom i princip, han tog all plats!

Gick upp rätt tidigt, vid halv tio för att vi skulle med bussen till Ängelholm och kolla på bio. Vi såg Bolt, mysig/rolig film. Dock skäms jag fortfarande lite över dagens biobesök. Inget man borde skämmas för kanske.. Men när jag ungefär 5-10 minuter in i filmen ( börjar på ett djurpensionat där en flicka väljer en hundvalp och sätter på den ett halsband där det står Bolt) fattar att det är hunden det handlar om utbrister jag:

- Är det HUNDEN det handlar om?
Daniel svarar:
- Ehhhh, jaaa, vem skulle det annars handla om?
Jag:
Jag trodde det var den där lilla hamstern det handla om!!

Pinsamt pinsamt.... Det var väl självklart att det handla om hunden, det är ju hunden som syns mest på alla affisher. Varför trodde jag då det var hamstern? Jaa bra fråga, tyckte den var så söt och tänkte bara på det så snabt jag såg trailern på TV så jag sket i vad den verkligen handla om! Haha, så fel det kan bli ibland...

När jag kom hem var jag med Daniel en sista stund innan jag skulle jobba. Skönt då att det bara var en och en halv timme haha, löjigt lite men känner verkligen för att bara vara ledig en vecka utan jobb, men ja, det har jag ju typ haft ändå så...

När jag kom hem pratade jag lite med mamma, åt mango och lite gifflar jag köpte på Netto innan jag gick hem och kolla på Försoning med mammsingen. Jättegullig kärleksfilm, börja böla i slutet. Båda dör och får inte träffa varandra efter ett långt tag, som de sett fram emot... Ibland är jag en riktig sucker för kärleksfilmer!


Kommentarer
Postat av: Fredrik **FRISÖREN

hehe du är så rolig =O)

2009-02-19 @ 23:45:44
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/test

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0