17 februari

Dagen har varit ganska lättsam. Älskade Putte har varit här och vi har bakat semlor, mums! Tyvärr var hon sjuk, 38 graders feber, menmen, halva min familj är halvkass, så gjorde inte så mycket... Hon var här bara några få timmar, fför hon skulle på innebandyträning vid sex... Fattar inte hur hon vill/kan vara med när hon har feber! Men hon sa i alla fall att hon skulle ta det lugnt...

Imorgn ska jag med Daniel älskling till Munka. Han ska klippa sig och jag vill även gå på bio, om vi hinner och om det går någon bra film. Dock kan jag inte se den Bedtime stories eftersom jag ska se den på lördag med familjen hehe. Får väl se vad det blir för någon om det nu blir någon film :).

Kommentarer
Postat av: Rickard

Man får inte under några omständigheter träna med feber i kroppen om man nu inte vill ha hjärtmuskelinflamation... Man ska inte träna alls om man känner sig det minsta snuvig... Om det är något jag kan så är det att träna och äta rätt så jag tycker att du skäller ut henne för man får inte träna när man är sjuk!

2009-02-18 @ 13:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0