16 Februari

Idag sov jag lääänge, till kvart över tolv. Jätteskönt, ibland behöver man få sova ut en bra stund.

Idag har jag inget särskilt för mig så kom bara med förslag :). Fast å andra sidan är det rät skönt och vara själv iblanf, kanske ska ha en ensamdag idag, bara vara med mig själv...

Drömde förresten något helknäppt... Svårt att förklara men att jag var utanför min kropp, precis som en nära döden upplevelse, kände att jag var tvungen att vakna för att klockan började bli mycket och vaknade, men då såg jag min kropp fortfarande sova och tänkte att om jag går upp nu så kommer de tro att jag går i sömnen, för det var inte "riktiga" jag. Sofie plupp sov också över hos mig i drömmen, hon vaknade och satte sig bredvid mg och prata. Sen vakna den riktiga Viktoria och bad "falska" Viktoria att gå och lägga sig igen, så att den riktiga Viktoria kunde få vakna. Sofie och jag kollade på klockan, hon var 12:20. Ja, i alla fall så gick den falska Viktoria och la sig och efter ungefär 20 sek, så vakna jag så som jag hade sett den falska Viktoria somna... Usch vilken läskig dröm, den var ju verklig kändes det som. Så gck jag upp för att kolla vad klockan var.. 12:15, HAHA, näranära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0