15 februari

Gårdagen var bra, trots att Rögle förlorade mot Brynäs med 4-1. Gjorde ju inte Daniel någonting eftersom han ändå håller på Brynäs. De andra grabbarna, Rickard och Bullen blev så himla besvikna. Therese och jag, va lite likgiltiga, hockey är inte så jätteviktigt för oss, men kul att vara med i stämningen.

Efter det lämnade vi Rickard i Helsingborg och vi andra fortsatte hem till Örkelljunga. Rätt kul på hemvägen :). När vi hade kommit fram till Örkelljunga droppa vi av Therese för att sedan äta på Kina. Fick vänta jättelänge på vår mat. Beställde friterad kyckling med barbequesås. Trodde ju det skulle vara gott eftersom jag gillar både Donkans och Max sås. Men denna smaka bränt, inte så gott...

När vi hade ätit skjutsa Bullen Daniel och mig hem till mig, där vi kollade färdigt på Melodifestivalen, rätt hyfsade låtar... Sedan blev Daniel och jag trötta, mest jag och la oss rätt tidigt, dock slutade det med att vi prata om allt möjligt till ca 3 på natten.

När jag vaknade kände jag mig som en ny människa, helt beskymmer- och problemfri, så himla härlig känsla! Kände hur Daniel kramade om mig bakifrån. Jag var fortfarande rätt trött och ville fortsätta sova lite, när jag märker efter ca 5 min att jag nog inte kommer kunna somna om, vänder jag mig om och ger Daniel en kram, han såg klarvaken ut, undra hur länge han hade varit uppe innan mig?

När Daniel hade gått hem kom Petra. Vi pratade om allt möjligt. Henne kan man verkligen prata med vad som helst om, supertjej det, massa kärlek till dig vännen <3. Sen gjorde vi lite mat, Petra gjorde nån sags vegetarisk gratäng och jag gjorde fruktsallad. Åt inte så jättemycket av fruktsalladen och inget av Petras rätt, får väl göra det imorgon eller något... Saken är den att jag känt mig lite halvkonstig halva veckan nu typ, har dålig aptit och när jag väl äter något vrider sig magen på en, obehaglig känsla, dock inte så att jag känner att jag måste spy, inte sånt illamående, tur det! Jag hatar nämligen magsjuka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0