14 februari

Har inte skrivit något nu på några dagar eftersom jag inte mått så bra, ont i magen och yr oc feber och så. Nu mår jag lie bättre när det gäller den fronten. Man vill ju inte va sjuk på sportlovet precs så är jätteglad att den är nästan helt borta, blir dock fortfarande rätt varmt om jag anstränger mig för mycket ibland....
Sista praodagen var jag då alltså hemma, med inte så mycket feber, nästan ingen egenligen, men var så varm så det kändes som att jag skulle kunna ha 100 grader i kroppen. Lite tråkigt, trivdes jättebra på min praoplats, tyvärr var ala lite halvsjuka när jag praoa där, fast den jag åkte på var nog den mamma hade för någon vecka sen.

Igårkväll spenderades med vänner hos Jimmie i hans lilla stuga. Festen i sig var helt ok, tyvärr var det något annat som fick mig eller Petra själv att ringa hem för att bli hämtade tidigare....

Idag är det då alla hjärtans dag...
Är meningen jag ska med Daniel, Bullen, Therese och Rickard och kolla på hockey Rögle- Brynäs. Fast ärligt talat vet jag inte hur det blir.. Mår rätt kasst psykiskt. Får väl gå för att inte göra dom andra missnöjda, men sen vet jag inte...
Kul alla hjätans dag blir för mig = deppdag, precis vad man önskar sig denna dag alla alla 365 dagar på året. menmen....


Hur ska ni fira alla hjärtans dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0