11 februari, Praoveckan dag 3

Prao idag med då. Kul som vanligt. Fick börja med att dammsuga, vilket jag gör varje morgon denna vecka. Sedan var det dags att städa lagret och fylla på ute i butiken.. Även det behövs ju. Jobbade med Emelie fram till ungefär halv två, sen kom Eva med. Fick posta några paket idag, ett av dom hade Eva kul med, haha resten får ni lämna åt fantasin... haha. Innan min praodag var slut fick jag dessutom klä om några skyltdockor, jättekul :). Får bara se om outfitsen säljer bra med.
Har dessutom bokat tid hos Fredrik nu, har tid imorgon 11:45. Haha, kommer bara säg: klipp mig innan jag ångrar mig!! hehe ska ju ha axellång page nu hade jag tänkt mig :)..

På bussen hem träffa jag (faster) Petra. Pratade om skillnader mellan ZOO och djurpark. Vi såg även tre älgar, bussen saktade in för att de skulle gå över vägen, det va så vi kom in på ämnet ZOO/djurpark.

Min Daniel och jag har även nästan ett år imorgon (11 månader). Vi ska på bio och se den Benjamin Button filmen med Brad Pitt, och även äta något gott förhoppningsvis.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0