10 februari, Praoveckan dag 2

Idag har varit en rolig dag! Förmiddagen var ganska lugn, inte så många kunder, hade trevliga konversationer osv. Hittade en kort väst som jag lagt undan samt ett par chinos som var jättefina :).

På eftermiddagen så kom Kicki med höst och lite sommarkollektioner. Fick prova massa kläder för hösten 09, kul att veta i förväg vad som kommer, lite smakprov! :) Massa fina kläder! Kan avslöja att min favorit var en poccahontastunika, som Eva och jag kallade den, superduperfin :). Hehe, nu vet ni vart mina nettopengar kommer att gå i höst ;).

Kom hem vid halv sex, gjorde lite pannkakor och så.. jättegott :) Spara lite till imorgon som jag ska ha med mig till praoen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0