Påsklov

Tänkte det var dax att skriva lite nu. Inte för att jagharnågot nytt och speciellt att komma med men vill i alla fall säga att det är skönt med lov. Dag 3 nu på lovet och jag har hunnit med lite affärsengelska. Tyvärr ångrar jag jättemycket att jag valde, måste verkligen tvinga mig själv till att göra uppgifter, så himla seg kurs!

Har hittills hunnit vara med både Petra och Putte. Stackars Putte råkade ut för en trafikolycka i måndags, kul start på lovet liksom, nej tack! Hon hade verkligen änglavakt, fattar inte riktigt hur hon klarade sig undan med bara lite skrapsår, dock fick hon en öm axel på köpet som hon nu tar smärtstillande för. Tänk att panga in med en cykel rätt in i en bil i en rätt brant nerförsbacke. Fönsterglaset på bilen sprack ju helt och så blev det världens buckla i bilen!

Sen har jag och Petra snackat lite om att åka utomlands i sommar, lutar mest åt Bulgarien och så vill vi dra med våra pojkar med om dom går med på det. Rickard har nog halvt lyckats gå med på det och jag har inte hunnit prata med Daniel än... Han har jobbat i Jönköping ända sen i måndags, han e nog hemma ikväll, får försöka prata med honom dom.

Tingelingtjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0