Veckan

Japp, denna veckan blir nog hemma från skolan. Även om jag kommer känns mig bättre imorgon eller på torsdag. Eftersom detta är tredje gången på en månad nu som jag är sjuk så e det nog bäst att jag e hema en hel vecka och botas totalt, helt och hållet. För helt seriöst orkar jag inte hålla på att va sjuk med jämna mellanrum fram och tillbaka. Missar bara mycket av skolan då, vilket inte är så bra, vill inte halka efter allt för mycket.

Så egentligen har vi prov imorgon, men tyvärr blir dte nog inte det för mig. Får göra det nästa vecka istället, har för ont i huvudet just nu för att plugga.

Imorgon ska jag även till ungdomsmottagningen, höll på att glömma det nästan , Oops!

Och på söndag ska jag försöka dra med min Daniel till Väla och shoppa lite :). Pusspådet:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0