Vaaaarmt!

Vakna vid halv nio och steg in i duschen nästan direkt. Jag älskar att duscha skålhett men denna gången blev det nog lite för varmt. Känns nästan som att jag håller på att svimma.... Kan också bero på att jag fortfarande är lite förskyld menmen. Idag börjar jag inte förrän 10.20. Funderar på att gå och ta lite frukost snart, fast är inte så hungrig.
Lång dag idag annars, går till halv fyra, kul! eller inte... Sen ska jag till Janssons färg och kolla på färg till mitt rum. Har hittat en fin fondtapet till rummet på bolagret. Lite guldig, brun och svart-aktig, jättefint! Så funderar på att ta någon ljus, pastellbrun färg.. Vad tycker ni hade passat?
Sen får jag nog gå inom parfymeriet och se om man kan ta navelpiercing där,så jag får det kapitlet avklarat, har sagt till mig själv att jag ska ha det nu i 3-4 månader. Kan man inte får jag väl fråga någon annanstans. Annars kan jag beställa tid för att färga ögonbrynen, som jag också vill, har ju så ljusa fjun haha.

Nu ska jag äta frukost!



Godmorgon förresten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0