Sjuk :(

SKrev inte något igår och kommer inte skriva något långt vettigt idag heller, eftersom jag är sjuk! :(
Jag hatar det. Va sjuk hela förra veckan, sen va jag frisk tre dagar och sen blev jag sjuk igen. Typ ännu värre än förra veckan. Tog ledigt från jobbet då, eftersom jag inte mådde bra. Mår pissdåligt idag med, men denna gången våga jag inte säg att mådde dåligt, inte en vecka till liksom "/. Så ja, jag fick bita ihop och jobba iaf. Men är bara 1 1/2 timme på tors-fre så inte så farligt. Jag överlevde. Dessvärre ska jag jobba 5 timmar på lördag. Är jag så dålig då som jag är nu kan jag nog inte jobba.. kommer inte orka, men är ju två dar tills dess så liiite bättre hoppas jag på att bli.

En sak som jag inte tycker är så kul att Daniel och jag firar halvår imon. Vill verkligen inte va sjuk då! För allt i världen, vill ju va med honom då!

Så är rummet färdigt nu , wiiie ! :D Nu ska jag bara få in alla mina saker där. Det får jag göra imon efter skolan och innan jag ska jobba. Sen direkt efter det ska vi till Väla. Danne behöver kläder och jag med tycker jag (A) haha. Och mamma ska köpa ny TV så vi får skjuts dit. Sen får det väl bli Kina eller nåt...

Men just nu känns det bara kasst :(. Vill inte det. Börja nästan böla idag innan jag skulle till jobbet. Orkar verkligen inte när jag mår såhär "/. När jag väl va där gick det väl rätt bra ändå, bra det iaf :).

Så bara ni vet kommer jag inte skriva mycket eller nåt vettigt tills jag blivit frisk.


See ya :*



Kommentarer
Postat av: kaaathleeen

krya på dig :)

o graaaattis :D <3

2008-09-13 @ 03:13:51
URL: http://kathleen4u.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0