Project-arbete

Okej jag vet att det är lång tid kvar till 3an. Men redan nu i tvåan ska vi börja tänka på vad vi vill ha som project-arbete i 3an. Har fundert lite på dte och kommer inte på något vettigt, liksom det enda jag är jätteintresserad av är mode och trender... Lite svårt att veta vad man ska göra då? Ja, livet är ju inte alltid lätt, vi ställs alltid inför olika val här livet, lättare och svårare...

Det första som dök upp i huvudet att jag kunde börja blogga om det som intresserar mig= fokus på mig och mina åsikyter! Haha!
Okej det lät väldigt egoistiskt. Kanske inte redigt så.
Men piffa upp bloggen lite, får väl fråga Lindisen, vår expertbloggare i klassen och börja blogga oftare.
Målet med detta får väl bli att få folk att se och lyssna och ta åt sig av vad man kommer med. Att uppnå en viss besökarsiffra eller något liknande.

Eller något annat förslag på vad man kan ha som project-arbete?







Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Oooh, expertbloggare? ;) Haha, nu är jag STOLT! :D Tack :D Haha och jag är alltid öppen för frågor, kan förhoppningsvis svara också ;P Puss!

2008-09-30 @ 17:04:32
URL: http://lindamariie.blogg.se/
Postat av: Niclas Mårtensson

modevisning?

2008-09-30 @ 19:10:11
URL: http://www.nicadventure.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0