Plugg

Jaha, nu när man är hemma så blir dte en massa plugg istället.. Ja inte just nu, på kvällen vill jag ta det lugnt. Men imon blir dte massa plugg igen. Förhoppningvis får jag träffa Daniel också liten stund, han borde nog ha kommit hem då.

Sen fortsätter min hals att envisas. Var på vårdcentralen idag, hade inte halsfluss, då blev jag glad. Har väl vanlig förskylning, men gör så grymt ont i halsen. Vill ju mer än gärna att det ska försvinna. Svårt att sova när man har så ont ju, och sömnbrist är inte kul. Då blir man surig.

Vad blir dte då imorgon?
Engelska, Franska, Matte och Svenska. Engelska och Franska ska jag dessutom ha prov i så dte blir mycket plugg.
Sen ska jag jobba, tur att dte bara är en och en halv timme. Sen ska jag ringa Petra, efter det kommer Saga&Bo och kanske Peter&Petra lite på kvällen, så ska jag bjuda på mina chokladtryfflar jag gjorde idag :).


Sen känner jjag mig lite deppig. Vet inte om dte har att göra med allt som hänt senaste veckorna. Tycker egentligen jag har det bra nu och att allt börjar bli lite bättre. Ändå känner jag mig trött. Har nästan inte lust till någonting, vill mest sova egentligen, utan att jag e trött.Drömma mig till det ouppnåliga. Och jag fattar inte varför jag gör det. Jag är nöjd med mitt liv och tycker jag har det bra, bästa familjen, vännerna, pojkvännen. Inget alls att klaga på. Tror det är höstdepped som gör entré i mitt liv ännu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0