Överraskning :)

Nu har jag tänkt lite och jag har kommit på, att jag ska göra en överraskning för Daniel, bara för att han är så bra!
Vi har hela sex månader ihop på fredag! Vet inte om dte hinner bli färdigt tills dess, tror inte det, men ska bli något trevligt i alla fal! :)

Sitter också och funderar på vad vi kan göra på fredag. Som vanligt blir det väl jag som får bestämma vad vi ska göra. Det är Dannes vanliga replik:
-Men jag är så dålig på att komma på saker!
Haha! Vad förvånad jag blir.. Vill i alla fall inte att vi ska på bio igen, för det har blivit nästan varje gång. Hade varit kul att göra något lite mer udda, teater kanske?? om dte finns något bra då förstås och så skulle jag gärna vilja äta på Harry's inne i Helsingborg, sååå mysigt ställe!! Har ätit där innan en gång för längesen, e nog rätt dyrt där, men vadå, fira halvår e ju lite speciellt :)

Några fler förslag på vad man kan göra?


Puss på dig Daniel <3



älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0