Kärlek

Det här är så himla svårt, denna kärlek.
Själv har jag en pojkvän som jag älskar så mycket så det gör ont, men kände mig riktigt sviken i lördags.
Vi har pratat och så. Så det känns ju lite bättre i alla fall. Men det är så svårt att koma över det och förlåta, för blev riktigt ledsen. Jag vet att du heller inte mår bra av det som hänt. Jag vill verkligen försöka komma över det, men det har satt sig riktigt djupt i hjärtat.
Jag vet inte redigt vart jag ska ta vägen eller göra. Detta är fjärde dagen jag är ledsen över  det här och vet inte vad jag ska göra för att sluta tänka på det. Känner mig bara så svag och hjälplös.
Vad borde jag göra?

Jag hoppas innerligt att det löser sig snarast möjligt. Vill att det ska bli som vanligt när vi mådde bra och inte var ledsna.
Nu är du i Göteborg och kommer inte hem förrän tors-fre. Hoppas vi hittar en lösning till det då. För vill verkligen att dte ska va vi. Jag älskar dig Daniel <3


With me:

I want you to know
With everything I won't let this go, these words are my heart and soul
I'll hold on to this moment you know, 'cause I'd bleed my heart out to show
And I won't let go

Kommentarer
Postat av: karru!

vad vare som hade hänt snäckan?<3

2008-09-21 @ 20:37:58
URL: http://iallafallkarru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0