Idol 2008

Kollade nyss på Idol 2008, som slutade nyss.
Det var 101 st som hade gått vidare till slut audition och av dom 101 styckna gick bara 36 vidare.
Gissa då om jag blev glad när Yaiya Siekas (vet tyvärr inte redigt stavningen), var en av de 36 som gick vidare.
Nu är det bara att hoppas att hon klarar sig vidare ännu en gång så att man kan börja rösta på henne, haha :).
För er som inte vet vem hon är så är det Daniels kusin. Glömde nog nämna dte tidigare. ojdå^^.

Sen tycker jag att Laila Bagges kommentar till Katia var helt onödig:
"Du ser ut som en hemmafru"- bara för att hon hade skjorta, vanliga jeans och mokasintofflor på sig.

Jag menar, det e väl inte klädstilen dom ska gå efter? Jag tyckte hon sjöng bra och även att hon hade fina kläder på sig, så vad gnäller juryn om, eller Laila i alla fall.

Sen va dte även till någon annan tjej på turnén som sjöng bra sa hon:
"Hon ser för vanlig ut. Blont hår och blåa ögon, precis som vilken svensk tjej som helst", eller ja,, något i den stilen.
Är det sig själv hon jämför med? Eller? Hon om någon ser väl så svensk ut som man bara kan bli.
Näe, hon är tyvärr inte så omtyckt i mina ögon.

Vilken av Idol-juryn är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Andreas Ljung

Haha juryn e helt konstiga :p

2008-09-24 @ 15:57:23
Postat av: Anonym

anders bagge eller vad han heter är min favvo! han är tuff! och andreas, han är snygg ;)

2008-09-24 @ 19:33:37
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: emelie

tyvärr gick det inte hela vägen för kusin..synd att dom inte filmade henne någon gång när hon sjöng!

jag säger bara hej heja lars nu!! =)

2008-09-26 @ 15:19:06
URL: http://janssonemsan.blogg.se/
Postat av: Linda-Marie

Åååh, hon Yaiya var med typ för två år sen väl också? Hejade på henne då ;P

2008-09-30 @ 17:06:34
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0