Helgen

Jo jag har ju varit sjuk i helgen o så .
Igår jobbade jag 10-15 på netto. Sen lite senare på eftermiddagen kom favoritpetra och vi pratade lite allmänt sen drog ner till byn för att se om det hände på kul. Träffa på papphammar där, satt o drack lite för sig själv alkisen haha^^. Fick reda på att daniel skulle ha fest, fast egentligen från början skulle de bara va några killar, men det blev nog mer en liten fest till slut. Sen efter ett tag följde jag, petra, annso med annette till daniel enberg för han hade fest.Det var faktikst kul där, kul folk, rätt livad stämning, men så var det ju en sak som fick hel kvällen o kännas totalt misslyckad varpå jag va ledsen 4-5 timmar i sträck, sov en timme , vakna ledsen igen... Kul :(.
Aja, känns lite bättre nu i alla fall.

Sen idag, vakna hos danne redan klockan åtta, inget o göra, resten sov, så kollade på oliver twist som gick på tv. Jättebra film faktikst! Sen frukost blev en happy meal som rickard köpte på driven på donkan haha, namnam:)
Sen insåg jag också idag hur himla mycket jag kan tycka om, älska en person. Förstår liksom inte hur jag kan göra det. Riktigt kär antar jag :)


Älskar dig Daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0