Dagens....

Dagens roligaste idag:

Vi sitter och kollar på idol, så under reklampausen...

Rikard: Asso jag vill nog bli artist, för jag sjunger nog rätt bra...
Mamma: Aaa, det gör du. Sjunger du mycket?
Rikard:Nja sådär
Jag: Ja men mamma varken du eller pappa kan sjunga.
Mamma: Så dålig är jag inte på att sjunga
Rikard: Jaa, men jag vet ju att om du skulle va med i idol hade du i så fall åkt ut på uttalet!

Hahahahahaha!!! Fy vad vi skratta åt det! xD

Lite internt, ni kanske inte fattar , men askul, min mamma har nämligen inte världens bästa engelska x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

2008-09-30 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0