Dagens Hiss och Diss

Dagens Hiss= Daniel <3
Du betyder så otroligt mycket för mig och jag tänker på varje dag, hur du har det, vad du gör osv.
Du är så snäll mot mig och ställer upp i de mest obekväma situationer. Du är en så underbar pojkvän.
Du ska inte alltid hålla stenkoll på mig och låter mig va fri och umgås med vem jag vill. Du frågar alltid hur jag mår och om han kan hjälpa mig på något sett. Han gör nästan vad som helst för mig känns det som och det är inte alla killar som är så rädda om sina flickvänner. Kallar inte mig massa konstiga/dumma/fula saker eller hackar på en.
Du och jag har inte haft ett enda riktigt bråk, har kanske varit något litet, men dte har varit missförstånd och löst sig nästan direkt. Och alla gånger du tror jag är sur eller ledsen bara för att jag inte ler så är det inte så att jag e det. Däremot kan jag bli lite ledsen när du frågar och jag svarar att dte inte är något. För att det känns som att du inte tror mig, eller så börjar jag tänka för mycket på allt möjligt. Mitt humör kan verkligen vara en berg och dalbana just nu, har hänt så mycket nu på sista tiden som inte är så kul. Men när jag är med dig är jag jättelycklig och då vill jag helt enkelt inte tänka på det.
Men visst, då förklarar jag och du förstår och finns där och stöttar.
En kram från dig och jag känner mig varm och trygg, en puss och jag är i himmelriket.
Du är så himla bra!
Älskar dig, Carl Mats Daniel Jansson <3


Dagens Diss= Skoskav
Ahhhh! Jag  hatar det. Det svider och gör ont, detta skoskav!
Köpte ett par fina lila lackskor på sommarrea nu i somras och tänkte ha dom i skolan idag. Så efter halva skoldagen så börjar det göra så grymt ont och jobbigt det, kan ju inte ta av mig skorna precis och gå barfota, rätt äckligt! Så jag och skoskavet fick catfightas med varan resten av dagen ända till nu för ca en time sen när jag kom hem. Puuh! Så skönt att få av sig skorna. Tack skorna, nu har man massa trevliga blåsor på fötterna.
Det dåliga är att jag hade i baktanke att jag skulle få skoskav, men då brukar jag få det i hälen, så tog med Compeed skoskavsplåster för hälen, men nej då får jag dte såklaaart på lilltårna... Usch , Tvii, och Bläää!!!
Någon mer än jag som tycker skoskav är besvärligt?
Aja, men lär ju gå över tills imorgon hoppas jag och då tänker jag INTE ha på mig de skorna igen.

Kommentarer
Postat av: kaaathleeen

awe så himla gulligt ;)



o ja fy, med skoskav det är verkligen itne kul. Borde juh inte finnas? :O

2008-09-10 @ 16:44:50
URL: http://kathleen4u.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0