att blogga, hiss eller diss?

Är det bra att blogga? Jag skulle nästan vilja ge nobelpris till den som uppfann bloggen, även om jag inte så så bra på att uppdatera mig, ska försöka bli bättre!
Men just det här att skriva om precis vad man vill.
Följde med Daniel till hans mamma och Fredrik i munka nu i helgen -lör-sön.
Där snacka vi lite om dte här med att blogga och så. Personer som tjänar hundratusentals kronor på att blogga, de uppdaterar några ggr om dagen o folk älskar att följa deras liv.
Både Daniels mamma och Fredrik har massa besökare varje dag. Hur kan det komma sig att vissa har fler besökare än andra? Jo man ska väl skriva regelbundet, annars tröttnar ju folk klart. Men att skriva om livet liksom, och om sina intressen. Jo, klart det är kul att följa vissa personer, vad dom är med om osv.
Sen gillar jag den nya blogg-generationen för att den ÄR faktiskt bra!
Nu kanske det är lite löjligt att jämföra bloggar med ungdomssajter som tex lunarstorm och bilddagboken. Men saken är den att allt fler ungdomar har börjat blogga nu, dte verkar nästan ge lite status, eftersom så många pratar om det. Men att även andra äldre personer bloggar! Medelålders också o inte bara unga, allt från , jaa, ca 15-50 år bloggar, och det är mirakel nästan! Jag menar, hur många 40-50 åringar har en lunar elr är medlemmar på bdb? En blogg är till för alla möjliga, att dela med sig av sin vardag och så, och dte gillar jag!


Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0