Söndag-Måndag

Daniel sov över här tills igår. Han kom igårkväll, så kolla vi på en film han hade med sig, stand by me har jag för mig den hette. Daniel klaga bara på mig, han tyckte jag inte kollade på filmen utan var mer intresserad av att plocka bort kärnorna från mina druvor haha.

Sen idag när jag vakna så låg Daniel fortfarande och sov. Klädde på mig och gjorde i ordning för skolan. Sen när jag ska gå ligger han fortfarande och sover, så lämnar honom hemma, så han får sova ut istället.

Skolan idag kan man beskriva med tre bokstäver SEG! Skönt då att slippa en timme av affärskommunikationen eftersom man skulle till ungdomsmottagningen (;.

Och efter det, när man kommit hem, kommer stackars Daniel till mig. Sutiit hemma hos mig, hungrig- tror inte han orka göra mat, han sa han hade mackor till frukost och dte var allt. Han har varit ungefär 5-6 timmar i huset helt själv. Men han kollade på film, satt lite vid datorn och TVn , så jättetråkigt kan han nog inte ha haft^^.

Nu är vi äntligen även helt färdiga med powerpointen till imorgon som vi ska redovisa då. Skickade det sista till Betina nu som hon skulle lägga till.

Daniel är också hemma hos sig själv nu och jag saknar honom redan:(. 7 månader har vi ihop på söndag och jag är fortfarande såå kär! Han är underbar på alla sätt och vis. Min egna prins typ tihi <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

haha danne är för rolig!

2008-10-10 @ 23:17:05
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0