Dåligt bloggande

Okej, jag VET att jag bloggat dåligt, rentav inte alls på sistone, men det beror faktikst på att vi för tillfället inte har något internet i hemmet. Så nu, skriver jag i skolan.

Håller på att skriva en labbrapport, så sjukt tråkigt!!
Hade hoppats att Sofie , min labbpartner skulle vara i skolan idag så vi kunde skriva, men det var hon tydligen inte.
SÅ nu sitter jag här ensam och plågas med att göra färdigt detta rätt snabbt, för måste hem , ska jobbakl halv 5, sen ska jag vara med min Daniel lite:).
Har inte varit med honom sen i söndags, lite efterlängtat faktikst.

Tillbaka lite till mitt internet nu, vi får inte vårt nya "paketerbjudande" förrän om ca 2-3 veckor, så ja, rätt lång tid utan det....

Tyvärr, men inte så mycket jag kan göra åt saken precis...

Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0