Ännu inget Internet

jag bara väntar och väntar där hemma på att vi ska få vårt internet. Så man kan blogga mer regelbundet, alltså förstår ni nog att jag är i skolan nu ...

Egentligen ska jag vara ärlig, jag tycker det är rätt skönt utan datorn med. nu är jag inte beroende längre haha.
Innan va det så att det va svårt förmig att klara sig en dag utan internet. Två dar var nästan outhärdigt. Men tre, nej då fick jag redigt nervbrott.
Och nu, har jag varit utan det i ca 2 veckor, om inte mer! och neej, jag känner mig inte behövlig av det, visst kan jag känna ibland när jag har extra tråkigt att jag skulle vilja sitta vid datorn en stund. Men jag har kommit på att det inte är så jättenödvändigt för mig, bortsett om jag har någon uppsats jag måste skriva eller så.

För övrigt hade jag prov idag, Naturkunskap B - Kemi, oorganisk och njaae, det gick nog inget vidare, men bara jag får G så blir jag glad, även om jag mest brukar sträva efter VG. Men detta var verkligen svårt och så fattar man ju inte redigt Bengts prov, de är rätt svåra trots allt. Men hade ju bara G i Naturkunskap A , så kan inte förvänta mig mer än G i B kursen , eller?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0