Skola

Idag började skolan igen. Rätt okej väl, slappare schema nu än i ettan, vilket antagligen innebär mer ansvar :(. Däremot kändes det tomt.. Visst vi har fler elever på skolan nu när dom nya ettorna kom, men saknar dom gamla 3orna, känns mycket tystare och konstigare nu. Klassen är mer splittrad i år, olika inriktningar och så, själv valde jag ekonomi, så får se hur det går. Bra hoppas jag :). Det bästa med dagen var förstås att träffa alla igen! Ingen har förändrats särskilt mycket, samma gäng, samma klass, samma humor och så Haarala, som är sig lik!
Imorgon börjar jag klockan 11:00. Jätteskönt! Har idrott då , sen lunch och efter det engelska, sen slutar jag efter det klockan 14:05. Haha, knappt lönt att gå till skolan den dagen tycker jag nästan^^.

Efter skolan var Anso, Betina och jag på konditoriet och fikade. Den fikan slutade rätt tragiskt. Betina blev stucken av en geting för första gången i sitt liv! stackaren var jätterädd att hon kanske var allergisk och tyckte det kändes obehagligt så fick gå till vårdcentralen med henne. Där fick hon lite salva och ett plåster så var allt bra igen! :). Tur det ju, hon va ju så orolig.


Kiss yourself goodbye :*



Kommentarer
Postat av: karru

haha, awh, betina då! :) hälsa alla ifrån mig, okej?<3

2008-08-21 @ 19:59:09
URL: http://iallafallkarru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0