Min och Petras dag idag

Japp, varit med älskade Petla idag. Mycket trevligt, det var ett tag sen sist ändå. Kolla lite film, käka popcorn/godis och prata lite allmänt om livet. Jag jobbade också, men då kollade Petra på OS i en och en halv timme. Så förhoppningsvis hade hon inte sååå tråkigt :) Som sagt mycket trevlig kväll, skrattar alltid med dig Pee!

Sen igår jobbade jag med, så sen kom david, hammar o danne in på netto och berätta dom skulle på bio- Batman - The dark knight, skulle dom se och även jag hängde med. När vi väl kom dit så visade det sig att det bara va 3 platser lediga till den filmen och vi var fyra jaha då blev det inte den, istället tyckte hammar vi kunde se Mumien- drakkejsarens grav och visst hade inget emot det. Sen när vi betala hade daniel och jag såna rabattkort, då visade det sig att dom hade gått ut :(. Okej, inget att göra åt, lite besvikelse dock när filmen var slut. Men sånt e livet ibland.


Jobba imorgon med 10-15 sen vill jag feeeesta!!! Var finns fest? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0