Lördag

Upp klockan 9- börja jobba klockan 10-15 . Seegt och är himla trött nu när jag kom hem. Mamma hade gjort smörgåstårta,, som är så gott, tyvärr var inte jag hungrig eftersom jag ätit på jobbet. Efter maten så gick rikard och snöt sig, högt och ljudligt i olika toner. Då reagerar såklart Patric på det:

Patric:
Varför måste du snyta dig så högt óch mot Vicky?
Rikard: Jag gör en låt!

Hahaha, skratta rätt länge åt det, kanske mest för att jag är trött, men erkänn, det va faktiskt liite kul :).

Nu funderar jag på att gå och lägga mig en liten stund, om jag orkar, för är som sagt rätt trött.

Och förresten, en annan rätt kul sak. Igår när jag jobba va det en som kom fram till mig och fråga om man fick köpa hur mycket vit paprika man ville och självklart får man det. Sen fråga han hur mycket bandet kan väga, 10kg va? jag hade ingen aning men sa att om dte inte räckte så får dom väl väga en bit i taget. Mannen som frågat mig dessa frågor tackar och jag går vidare och gör annat. Sen ser jag honom och hans fru påvägtill kassan med en hel vagn full med bara vit paprika! Vad ska dom med all den paprikan till tänkte jag och jag kunde inte låta bli att skratta lite sen när dom gick fram i kassan och la upp all paprika och hon som stod bakom kassan hade rätt rolig min , haha, tyckte jag i alla fall :).


Btw, jag längtar till julen, myyyys <3





Nu är Pumbaa hemma igen <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, hälsa patric från mig ;) han kommer säkert ihåg mig. hahaha ;D

2008-08-26 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0