Jenny's birthday

Jennys födelsedag idag. GRATTIS! Var där en ca 3h innan idag och nu snart om en timme typ ska ner och käka pizza med Linus och Tim och förhoppningvis dyker även Betina och Ann-Sofie upp. Dom är på väla nu, eller påväg hem.

Annars, sov hos älsklingen inatt.Oh vad jag tycker om dig när jag  tänker efter<3. Aja, somna typ klockan 6 på morgonen. Inte ett dugg trött egentligen men lyckades somna till slut. Sen upp klockan halv tio, kommer Daniel och Nellie och väcker mig. Så va jag tvungen att gå hem, mamma ville ha mig hemma vid 10.


Imorgon ska hela gänget träffas , gaaah!! längta <3 Äntligen alla FEM! 
Karolin, Ann-Sofie, Sofie, Betina och Viktoria!

Så längesen vi träffades alla fem tillsammans, nu äntligen ska vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0