Hallo ja :)




jaha, ny dag o nya beslut. Mitt beslut idag va nog att börja blogga lite som rätt många andra redan gör och få sitt ord sagt. Ska väl gå bra är inte så van än , men det ger nog efter med tiden. Får se om jag över huvudtaget kommer blogga regelbundet. Är rätt dålig på sånt. Dax att skärpa till sig lite kanske?
Aja, idag har jag varit med pluppen <3 Pratat lite minnen, gamla goda tider ni vet och käkat på stationen nere i lilla byn. Pluppen och jag har nu likadana mobiler och vi jämförde dom lite. Hon berätta även om smsen som var kvar på mobilen n är hon fick den som var liiite, mjaa, vad ska man säga, nasty! " Jag längtar efter att få hundsperma i ansiktet" och "kan du inte komma hit och ta med dig din hund så vi kan ha trekant? det va så skönt sist". Vem skriver såna perversa saker egentligen?  jag skulle komma på tanken och skriva något sånt. Men ja, folk slutar ju aldrig att förvåna en... Och nu ska jag städa lite till på mitt rum, vilket jag inte har mycket större lust till. Men även såna saker måste göras.
Sen imorgon har jag och älsklingen 5 månader ihop<3. Då ska vi förhoppningsvis se
Mamma mia om det nu finns några biljetter kvar.



Kommentarer
Postat av: karru.

bloggarN. den ligger på mina favoriter nu =)

2008-08-13 @ 19:51:07
URL: http://iallafallkarru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0