5 månader och en söndrig dator

Igår hade Daniel och jag 5 månader ihop! Rätt mycket faktikst... När jag tänker på så mnga av mina kompisar som va tillsammans med sina pojkvänner lika länge. Det var då tänkt att vi skulle på bio, kolla på mamma mia, men ack, så fanns inga biljetter kvar. Då tänkte vi oss istället bowling, så vi fråga David och Fille om dom ville med (roligare om man är fler ju) sen blev det även bestämt att Nathalie och Benne skulle med. Anna är snäll och skjutsar oss dit och när vi väl kommer dit så är det stängt. Så typiskt! Istället fick det bli Corner där vi åt först.
Sen stack vi till stationen och spela sånt hockey-spel eller vad det nu är. Kul i alla fall och Daniel vann.
Efter det, köpa lite godis och kolla, film (som vanligt). Men man kan ju inte göra så mycket åt tt biljetterna till bion var slut eller att bowlinghallen också hade stängt. Men det var trevligt i vilket fall som. Kollade på "What happens in Vegas".
Dagen efter kollade vi också på film. "Full of it" har jag för mig den hette. Kul film tyckte jag. Lagade även pannkakor till allihopa utom Fille som hade kommit hem från något lan. Daniel och jag skulle även kolla på skeleton key som han hade laddat ner under natten. Men först visa det sig  att det va fel på ljudkortet, det funka inte, va sönder eller nåt. Sen stängde Daniel av den för att se om det skulle funka och då gick den inte att starta. Tycker lite synd om honom. Han tycker ju om sin dator så mycket. Haha :)



älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0